fbpx

Wiedza

Nasze treści kierujemy do osób prowadzących własny e-handel, do osób na stanowiskach E-commerce Management oraz do wszystkich tych, którzy planują swoją karierę w świecie e-commerce. Jeżeli sprzedajesz na marketplaces (Allegro, Shopee) lub prowadzisz sklep internetowy, to ta sekcja jest dla Ciebie.

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
E-commerce

Dlaczego nasi klienci są naszymi klientami?

Dlaczego Twoi klienci od Ciebie kupują? Nie wiesz? Zapytaj! Tutaj moglibyśmy postawić kropkę, ale rozwinę temat, bo jednak zbyt wiele rozmów wokół tego…

Marketing Partyzancki

Wrzucaj informacje na punkty styku, bo nie wiesz, co zażre

Z pewnością nie jest to zbyt eleganckie określenie w sprzedaży i marketingu, ale tak się po prostu mówi. Określa się w ten sposób działania, reklamy, akcje, które…

E-commerce

Fundamenty sprzedaży: jak zbudowałem od zera żelkowy e-commerce?

Magiczne sztuczki w sprzedaży? To nie tutaj. Jak zacząć? Jak uzyskać pierwsze sprzedaże? Jak utrzymać sprzedaż? Co robić, aby ta sprzedaż rosła do zadowalającego poziomu?

E-commerce

Co można poprawić w sprzedaży w 1,5 miesiąca?

Trafiła do mnie rodzinna firma produkcyjna zmagająca się z problemem zbyt niskiej sprzedaży. Sezon nie dopisał i sytuacja wyglądała nie najlepiej…

Marketing

Dlaczego mememarketing jest coraz popularniejszy?

Na profilach znanych marek w mediach społecznościowych od czasu do czasu pojawiają się… memy. Współcześnie komunikacja marketingowa uwzględnia…

E-commerce

Reklamówki z Biedronki, czyli jak zaczął się e-commerce żelków Gusto?

W rozmowie z Kamilem Cebulskim z Asbiro pojawiło się kilka tematów dotyczących sprzedaży internetowej żelków, ogólnie sprzedaży internetowej i rozwoju e-commerce…

SEO w Google

Przyjaźń z Google: czy warto inwestować w tę relację?

Mówi się, że aby dowolna relacja przetrwała, trzeba o nią dbać. Dotyczy to związków, przyjaźni, zależności rodzinnych… a w marketingu – relacji z Google.

E-commerce

Rozwój e-commerce od zera do milionera. Wywiad u Kamila Cebulskiego!

W rozmowie z Kamilem Cebulskim z Asbiro pojawiło się kilka tematów dotyczących sprzedaży internetowej żelków, ogólnie sprzedaży internetowej i rozwoju e-commerce…

Studium przypadku (case study)

E-commerce, który ratuje produkcję (Covid story)

Czasami e-commerce jest małą częścią działalności firmy. Czasami e-commerce jest marginalizowany. Mimo że e-commerce działa, to i tak wszyscy w firmie wiedzą…

Liczenie zysku

O pilnowaniu kosztów po raz… kolejny?

Temat liczenia zysku przewija się na tyle często, że właściwie nie ma rozmowy w Yasecure, która w końcu nie doprowadziłaby nas do pytania o to czy zysk jest…