Oni skorzystali...
i korzystają nadal 🙂
Co dokładnie da Ci crash test?
Bez przepalania nadmiernego budżetu uzyskasz konkretną wiedzę, które produkty się sprzedają. Sprzedaż produktów rentownych będzie można skalować. Produkty rokujące będzie można poprawić. Crash Test to świetna metoda do nadawania priorytetów swoim działaniom i ulepszeniom przy sklepie.
Wiedza
Uzyskasz konkretną wiedzę o tym, czy sklep się zwraca (czy konwertuje) i czy jest gotowy do zwiększania obrotów.
Praca u podstaw
Zamiast szukać rewolucji, skupisz się na pracy u podstaw (lepiej dopracujesz konkretne produkty, które będą zarabiać)
Zwrot
Sprawdzisz, czy zainwestowana kwota da Ci taki zwrot, jakiego oczekujesz od sklepu.
Złe inwestycje
Crash test uratuje Cię przed wejściem w SEO lub inne działania, na które jeszcze za wcześnie dla Twojego sklepu.
Opinie klientów
Czym to się różni od zwykłego prowadzenia Google Ads?
Na co dzień również prowadzimy klasyczne kampanie Google Ads dla naszych klientów, w których reklamujemy wskazane grupy produktów lub podstron. Metoda oparta o crash test ma kilka zasadniczych ulepszeń:
- pomagamy wybrać produkty, które potencjalnie mogą dać najlepszy zwrot
- maksymalnie zawężamy zakres testu, aby wybrać tyle produktów, aby późniejsze poprawianie ich było fizycznie do wykonania
- skupiamy się zwrocie (konwersji) z testu, celem nie jest trwanie kampanii
- celem jest uzyskanie najlepszego zwrotu z pojedynczego testu
- podpowiemy, co można zrobić, aby poprawić zwrot z testu
- pomożemy ustalić, czy Twój sklep “jest OK”
Na czym polega crash test?
Metoda crash testu Adsami Google to tak naprawdę lista działań, które trzeba wykonywać w cyklu. Cykl jest powielany wielokrotnie, właściwie trudno powiedzieć, czy się kiedyś kończy. Bo dlaczego miałby się kończyć skoro zwrot jest zadowalający?
- popraw podstawowe, najbardziej oczywiste problemy w swoim sklepie
- wytypuj kilka-kilkanaście podstron (produktów lub kategorii), które Twoim zdaniem są dopracowane i powinny sprzedawać
- wybierz niewiele podstron, chodzi o to, abyś mógł prześledzić poszczególne wyniki, a nie tylko ogólny wynik kampanii
- zanim rozpoczniesz kampanię, ustal sobie, jaki wynik będzie wg Ciebie świadczył o tym, że jest OK
- ustal czas trwania i budżet kampanii – rozpocznij kampanię
- sprawdź wyniki poszczególnych podstron
- każdą podstronę, która nie osiągnęła zadowalającego wyniku, przeanalizuj indywidualne zgodnie z poniższym opisem
Wiedza / Nasze artykuły
Poniżej znajdziesz nasze ostatnie artykuły
Reklama Google Ads i pozycjonowanie: co wolno promować, a czego absolutnie nie?
Planujesz ruszyć z kampanią Google Ads? Chcesz rozreklamować swój biznes? Świetnie! Na początku upewnij się jednak, czy Twoja branża nie podlega ograniczeniom reklamy...
Pozycjonować, czy reklamować? SEO vs Google Ads
Pewnych trudności właścicielom sklepów dostarcza ustalenie tych najważniejszych, podstawowych różnic między pozycjonowaniem w Google (SEO) a płatnym...