fbpx

Crash Test sklepu (Google Ads)

Chcesz szybko przekonać się, czy Twój sklep jest OK? Czy klienci przyjdą? Czy kupią? Czy kupią tyle, aby inwestycja Ci się zwróciła? To wiele pytań, na które nie ma łatwej odpowiedzi! Nie musisz jednak czekać wielu miesięcy, aby uzyskać odpowiedzi na te pytania. Przeprowadzimy crash test Twojego sklepu - dzięki temu poznasz odpowiedzi. Ponadto, w ten sposób również się dowiesz, czy opłaci Ci się uruchamiać działania SEO.

Zacznijmy
hero-img
Shape
Shape
Shape
Shape
Shape
Shape

Oni skorzystali...

i korzystają nadal 🙂

Co dokładnie da Ci crash test?

Bez przepalania nadmiernego budżetu uzyskasz konkretną wiedzę, które produkty się sprzedają. Sprzedaż produktów rentownych będzie można skalować. Produkty rokujące będzie można poprawić. Crash Test to świetna metoda do nadawania priorytetów swoim działaniom i ulepszeniom przy sklepie.

hero-img

Wiedza

Uzyskasz konkretną wiedzę o tym, czy sklep się zwraca (czy konwertuje) i czy jest gotowy do zwiększania obrotów.

Praca u podstaw

Zamiast szukać rewolucji, skupisz się na pracy u podstaw (lepiej dopracujesz konkretne produkty, które będą zarabiać)

Zwrot

Sprawdzisz, czy zainwestowana kwota da Ci taki zwrot, jakiego oczekujesz od sklepu.

Złe inwestycje

Crash test uratuje Cię przed wejściem w SEO lub inne działania, na które jeszcze za wcześnie dla Twojego sklepu.

    Gotowi na crash test? ?

    features-details2

    Czym to się różni od zwykłego prowadzenia Google Ads?

    Na co dzień również prowadzimy klasyczne kampanie Google Ads dla naszych klientów, w których reklamujemy wskazane grupy produktów lub podstron. Metoda oparta o crash test ma kilka zasadniczych ulepszeń: 

    • pomagamy wybrać produkty, które potencjalnie mogą dać najlepszy zwrot
    • maksymalnie zawężamy zakres testu, aby wybrać tyle produktów, aby późniejsze poprawianie ich było fizycznie do wykonania
    • skupiamy się zwrocie (konwersji) z testu, celem nie jest trwanie kampanii
    • celem jest uzyskanie najlepszego zwrotu z pojedynczego testu
    • podpowiemy, co można zrobić, aby poprawić zwrot z testu
    • pomożemy ustalić, czy Twój sklep “jest OK”

    Na czym polega crash test?

    Metoda crash testu Adsami Google to tak naprawdę lista działań, które trzeba wykonywać w cyklu. Cykl jest powielany wielokrotnie, właściwie trudno powiedzieć, czy się kiedyś kończy. Bo dlaczego miałby się kończyć skoro zwrot jest zadowalający?

    • popraw podstawowe, najbardziej oczywiste problemy w swoim sklepie
    • wytypuj kilka-kilkanaście podstron (produktów lub kategorii), które Twoim zdaniem są dopracowane i powinny sprzedawać
    • wybierz niewiele podstron, chodzi o to, abyś mógł prześledzić poszczególne wyniki, a nie tylko ogólny wynik kampanii
    • zanim rozpoczniesz kampanię, ustal sobie, jaki wynik będzie wg Ciebie świadczył o tym, że jest OK
    • ustal czas trwania i budżet kampanii – rozpocznij kampanię
    • sprawdź wyniki poszczególnych podstron
    • każdą podstronę, która nie osiągnęła zadowalającego wyniku, przeanalizuj indywidualne zgodnie z poniższym opisem
    features-details

    Wiedza / Nasze artykuły

    Poniżej znajdziesz nasze ostatnie artykuły

    blog image
    20 października, 2023

    Reklama Google Ads i pozycjonowanie: co wolno promować, a czego absolutnie nie?

    Planujesz ruszyć z kampanią Google Ads? Chcesz rozreklamować swój biznes? Świetnie! Na początku upewnij się jednak, czy Twoja branża nie podlega ograniczeniom reklamy...

    blog image
    07 lutego, 2023

    Pozycjonować, czy reklamować? SEO vs Google Ads

    Pewnych trudności właścicielom sklepów dostarcza ustalenie tych najważniejszych, podstawowych różnic między pozycjonowaniem w Google (SEO) a płatnym...