fbpx

Wdrażamy i optymalizujemy Baselinkera w firmach

Pomogliśmy już ponad 40 firmom rozpocząć pracę z BaseLinkerem lub usprawnić dotychczasowe działanie. Poza podstawowym wdrożeniem wykonujemy również zaawansowane automatyzacje i dedykowane integracje. Wyciśniemy z BL-a dla Ciebie i Twojej firmy więcej niż myślisz!

Zacznijmy
hero-img
Shape
Shape
Shape
Shape
Shape
Shape

Oni skorzystali...

i korzystają nadal 🙂

Co oferujemy?

Dlaczego my? Z nami korzystasz z BaseLinkera przez 90 dni za darmo

90 dni pozwoli Ci zaoszczędzić nawet 1650 zł! Dotyczy to nowych kont w BL.

shape
shape
shape
shape
Shahahahaeillance

Doświadczenie

W każdym tygodniu wdrażamy komuś BL. Codziennie pomagamy rozwiązywać podstawowe i bardziej zaawansowane problemy.

Cognitive Engagement

Korzystamy

Sami wykorzystujemy BL w naszym e-commerce. Dzięki czemu wiele problemów znamy od strony sprzedawcy i potrafimy na nie spojrzeć Twoimi oczami.

Cognitive Automation

Szkolimy

Nie przyklejamy się do klientów na stałe. Szkolimy Twój zespół, przekazujemy wiedzę, tworzymy instrukcję, abyście sami potrafili wykonywać większość rzeczy.

Machine Learning

Dostępność

Dodamy Cię do naszego Slacka. Dzięki temu, gdy tylko pojawi się problem lub pytanie, masz szybki kontakt z nami. Nasi klienci bardzo sobie cenią tę formę komunikacji.

shape
shape
shape

    Jak możemy pomóc z Baselinkerem?

    Usługi

    Nasze usługi

    shape
    shape
    shape
    shape
    image

    Wdrożenie i konfiguracja

    Ustawimy wszystko od podstaw. Wyjaśnimy, co i jak i dlaczego. Statusy, automatyczne akcje i inne rzeczy niezbędne do pracy.

    image

    Automatyzacje

    Automatyzujemy obsługę paragonów, faktur, drukowanie etykiet, pakowanie, zbieranie towaru do paczek. Pomożemy wybrać drukarki i kolektory.

    image

    Bieżące wsparcie

    Tam, gdzie oficjalny support nie może, tam Yasecure pośle 😉 Mamy dla Ciebie szybkie i indywidualne wsparcie poprzez Slacka.

    image

    Integracje

    Zintegrujemy BL z Twoimi sklepami, kontami w marketplaces oraz systemem księgowo-magazynowym.

    image

    Skrypty

    Rozszerzymy możliwości Twojego biznesu dzięki dedykowanym skryptom do BL-a.

    image

    Doradztwo i audyt

    Przeprowadzimy audyt przedwdrożeniowy i doradzimy pod kątem wdrożenia BL i jego zaawansowanych rozwiązań.

    image

    Magazyn

    Wdrożymy magazyn w BaseLinkerze oraz wykonamy import produktów.

    image

    Hurtownie

    Pomożemy skonfigurować integrację z dowolną hurtownią, z której chcesz pobierać informacje o produktach.

    image

    Szkolenia

    Zadbamy, aby Twój zespół umiał korzystać z BL-a. To proste, jeśli masz blisko specjalistów, którzy pomogą!

    Dzielimy się wiedzą

    Poniżej znajdziesz nasze ostatnie artykuły na temat BaseLinkera

    blog image
    17 czerwca, 2023

    Nowe funkcjonalności w BaseLinkerze (BL)

    Jakie nowości czekają w tym systemie integracji marketplace’ów? Czego się możemy spodziewać? Rozwój technologii AI widoczny jest teraz na każdym kroku.

    blog image
    25 kwietnia, 2023

    Liczenie użytych kartonów do wysyłek z wykorzystaniem BaseLinkera i ChatGPT (AI)

    Zdarza się sytuacja, w której klient ma palący problem i akurat nie ma pod ręką nikogo, kto potrafiłby w jakiś standardowy sposób ten problem rozwiązać.

    Co to jest BaseLinker i do czego służy?

    BaseLinker to oprogramowanie służące do kompleksowej obsługi zamówień pochodzących z dowolnego kanału sprzedaży. System ten integruje się z kanałami takimi jak np. Amazon, Allegro, Shopee, sklepy internetowe (Shoper, PrestaShop, Magento, WooCommerce, itd.). BL pobiera automatycznie wszystkie zamówienia, dzięki czemu możemy nimi zarządzać w jednym miejscu. Ustalamy przepływ zamówień zgodny z przyjętym procesem pracy. W tym celu wykorzystujemy statusy, które określają aktualny stan zamówienia. Dzięki automatycznym akcjom możemy uprościć sobie pracę. Przykładowo, gdy zamówienie osiągnie status “Do wysłania” możemy automatycznie wygenerować odpowiednią etykietę nadawczą do Paczkomatu lub do innej formy wysyłki, którą wybrał kupujący. 

    Ponadto BL posiada funkcje ułatwiające prace osób zbierających towar i pakujących zamówienia (funkcje “asystentów”). Na poniższym filmie można zobaczyć, jak wygląda przykładowa automatyzacja. Dzięki wdrożeniu i połączeniu z BL prostego skanera kodów możemy szybko odhaczyć wszystkie produkty, które powinny znaleźć się w zamówieniu i wygenerować etykietę. W kilka sekund wykonujemy czynności, które zwykle zabierają więcej czasu (generowanie etykiety lub dokumentu sprzedażowego). System nie pozwoli nam zamknąć zamówienia dopóki nie “odpikamy” wszystkich produktów, które mają się w nim znaleźć. Jak łatwo się domyślić, liczba pomyłek spada w okolice zera, co oszczędza czas obsługi klienta i zespołu pakującego. To są oszczędności, które przekładają się na konkretne pieniądze.