fbpx

Wiedza

Nasze treści kierujemy do osób prowadzących własny e-handel, do osób na stanowiskach E-commerce Management oraz do wszystkich tych, którzy planują swoją karierę w świecie e-commerce. Jeżeli sprzedajesz na marketplaces (Allegro, Shopee) lub prowadzisz sklep internetowy, to ta sekcja jest dla Ciebie.

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
E-commerce

Jak sprzedawać w internecie? Na przykładzie żelków Gusto [Seminarium Asbiro]

Na przykładzie mojego doświadczenia z żelkami Gusto pokazałem kilka kluczowych obszarów, o które trzeba dbać, jeżeli chcesz budować sprzedaż internetową. Moje wystąpienie przybliży Ci, z czego składa się…

Studium przypadku (case study)

Reaktywacja newslettera Gusto – case study

Oto case study z reaktywacji Gustolettera. Dowiesz się z niego jak podejść do tworzenia treści, tak by Twoi klienci chcieli go czytać!

E-commerce

Jak (i po co) pozyskiwać zdjęcia i social proofs od swoich klientów?

Rozwijasz swój e-commerce? Zastanawiasz się, skąd pozyskać wartościowe zdjęcia tego, co masz w ofercie? Odpowiedź brzmi: od klientów. Takie fotografie są naturalne, wiarygodne i…

Baselinker

Paragony? Faktury? Jak najlepiej to zautomatyzować, aby o tym nie myśleć?

Planujesz wkrótce ruszyć ze swoim sklepem internetowym? Zastanawiasz się, jak rozwiązać kwestię rozliczeń i dokumentów sprzedażowych? Odpowiedź brzmi: automatyzacja.

E-commerce

Agencja do wymiany, sklep do zamknięcia, amen?

Jeżeli dopiero rozważasz uruchomienie sprzedaży internetowej, to ten tekst nie jest dla Ciebie. Warto tu wrócić, gdy jesteś na etapie podejmowania decyzji, jak rozdzielić zadania lub gdy decyzja o e-commerce zapadła i chcesz…

Baselinker

Jak całkowicie zrezygnować z papierowych faktur i paragonów w e-commerce na rzecz e-faktur?

Masz dość ciągle rosnącej sterty dokumentów sprzedażowych? Wystawianie faktur i paragonów zabiera Ci zbyt wiele czasu? Chcesz w końcu jakoś przyspieszyć…

Sprzedaż

Budowa strategii sprzedaży — pytania, na które musicie odpowiedzieć

Prawdopodobnie chcesz wnieść swoją sprzedaż na wyższy, lepiej zorganizowany poziom. Być może chcesz, aby sprzedaż była bardziej przewidywalna.

E-commerce

Samotność właściciela w problemach ze sprzedażą. Jak sobie z tym radzić?

Może się wydawać, że w firmie liczącej kilkunastu, kilkudziesięciu lub więcej pracowników zawsze znajdzie się ktoś, komu można powierzyć odpowiedzialność za każdy obszar…

Strategia

Chcesz poprawić sprzedaż? Najpierw zabezpiecz bieżący przychód i ogranicz odchodzenie (churn)

Jeżeli miałbym porównać sprzedaż internetową i stacjonarną pod kątem zabezpieczania przychodu, to nasuwa mi się jedna bardzo ważna różnica. Sprzedawcy stacjonarni wiedzą…

Strategia

Dlaczego strategia sprzedaży jest taka ważna? 3 powody

Tworzenie strategii sprzedaży internetowej działa ożywczo na zespół. Zarówno na osoby zajmujące się sprzedażą i marketingiem, jak i na osoby z innych działów firmy.