Uzyskaj darmową pomoc naszych specjalistów BaseLinker SellAsist Subiekt SellIntegro [ Przejdź na grupę → ]

Wiedza

Nasze treści kierujemy do osób prowadzących własny e-handel, do osób na stanowiskach E-commerce Management oraz do wszystkich tych, którzy planują swoją karierę w świecie e-commerce. Jeżeli sprzedajesz na marketplaces (Allegro, Shopee) lub prowadzisz sklep internetowy, to ta sekcja jest dla Ciebie.

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
SEO w Google

Czym jest pozycjonowanie za efekt?

Niezależnie czy szukasz tutaj informacji jak porozmawiać ze swoją agencją, bądź freelancerem, czy chcesz wiedzieć czym to w ogóle jest, oraz czy się opłaca –  w tym artykule przeczytasz wszystko na temat rozliczeń pracy SEOwej za wyniki.

SEO w Google

Przyjaźń z Google: czy warto inwestować w tę relację?

Mówi się, że aby dowolna relacja przetrwała, trzeba o nią dbać. Dotyczy to związków, przyjaźni, zależności rodzinnych… a w marketingu – relacji z Google.

SEO w Google

Linki sponsorowane a organiczne – czym się różnią?

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak Google wyświetla Ci wyniki, gdy czegoś szukasz? Jakie linki pokazuje? Są to dwa typy odnośników: organiczne oraz sponsorowane.

SEO w Google

Indeksowanie linków: czym jest i jak wpływa na SEO?

Dzisiaj kilka słów o indeksowaniu. Na czym polega ten proces? W jaki sposób wpływa na pozycjonowanie Twojej strony? Indeksowanie polega na analizowaniu witryny internetowej

SEO w Google

Czym jest ruch organiczny i jak go budować?

Jeśli masz swoją stronę internetową, z pewnością zależy Ci na dużej liczbie odwiedzin. Skąd do Ciebie trafiają użytkownicy sieci? Na to pytanie odpowie np. Google Analytics.

SEO w Google

Czym jest zaplecze w SEO?

Zapleczem możemy nazwać stronę lub zestaw domen, z których linki prowadzą do pozycjonowanej witryny. Wokół tego pojęcia narosło sporo wątpliwości – i, poniekąd…

SEO w Google

Czym są słowa kluczowe i jak je dobrać?

Przyjrzyjmy się jednemu z najważniejszych pojęć w SEO. Bierzemy na tapet słowa kluczowe. Czym są i jak je odpowiednio wybierać? Po co nam one? Zobacz!

SEO w Google

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Wyobraź sobie, że chcesz kupić nowy płaszcz na jesień. Wpisujesz w wyszukiwarkę Google słowa kluczowe „ciepły jesienny płaszcz”. W rezultacie otrzymujesz listę stron…

E-commerce

Jak sprzedawać w internecie? Na przykładzie żelków Gusto [Seminarium Asbiro]

Na przykładzie mojego doświadczenia z żelkami Gusto pokazałem kilka kluczowych obszarów, o które trzeba dbać, jeżeli chcesz budować sprzedaż internetową. Moje wystąpienie przybliży Ci, z czego składa się…

Studium przypadku (case study)

Reaktywacja newslettera Gusto – case study

Oto case study z reaktywacji Gustolettera. Dowiesz się z niego jak podejść do tworzenia treści, tak by Twoi klienci chcieli go czytać!


Uzyskaj darmową pomoc naszych specjalistów BaseLinker SellAsist Subiekt SellIntegro

[ Przejdź na grupę → ]

This will close in 0 seconds