Oni skorzystali...
i korzystają nadal 🙂
Dlaczego my? Z nami korzystasz z BaseLinkera przez 90 dni za darmo
90 dni pozwoli Ci zaoszczędzić nawet 1650 zł! Dotyczy to nowych kont w BL.
Doświadczenie
W każdym tygodniu wdrażamy komuś BL. Codziennie pomagamy rozwiązywać podstawowe i bardziej zaawansowane problemy.
Korzystamy
Sami wykorzystujemy BL w naszym e-commerce. Dzięki czemu wiele problemów znamy od strony sprzedawcy i potrafimy na nie spojrzeć Twoimi oczami.
Szkolimy
Nie przyklejamy się do klientów na stałe. Szkolimy Twój zespół, przekazujemy wiedzę, tworzymy instrukcję, abyście sami potrafili wykonywać większość rzeczy.
Dostępność
Dodamy Cię do naszego Slacka. Dzięki temu, gdy tylko pojawi się problem lub pytanie, masz szybki kontakt z nami. Nasi klienci bardzo sobie cenią tę formę komunikacji.
Jak możemy pomóc z BaseLinkerem?
Napisz!
Nasze usługi
Wdrożenie i konfiguracja
Ustawimy wszystko od podstaw. Wyjaśnimy, co i jak i dlaczego. Statusy, automatyczne akcje i inne rzeczy niezbędne do pracy.
Automatyzacje
Automatyzujemy obsługę paragonów, faktur, drukowanie etykiet, pakowanie, zbieranie towaru do paczek. Pomożemy wybrać drukarki i kolektory.
Bieżące wsparcie
Tam, gdzie oficjalny support nie może, tam Yasecure pośle 😉 Mamy dla Ciebie szybkie i indywidualne wsparcie poprzez Slacka.
Integracje
Zintegrujemy BL z Twoimi sklepami, kontami w marketplaces oraz systemem księgowo-magazynowym.
Skrypty
Rozszerzymy możliwości Twojego biznesu dzięki dedykowanym skryptom do BL-a.
Doradztwo i audyt
Przeprowadzimy audyt przedwdrożeniowy i doradzimy pod kątem wdrożenia BL i jego zaawansowanych rozwiązań.
Magazyn
Wdrożymy magazyn w BaseLinkerze oraz wykonamy import produktów.
Hurtownie
Pomożemy skonfigurować integrację z dowolną hurtownią, z której chcesz pobierać informacje o produktach.
Szkolenia
Zadbamy, aby Twój zespół umiał korzystać z BL-a. To proste, jeśli masz blisko specjalistów, którzy pomogą!
Opinie klientów
Co mówią nasi klienci?
Dzielimy się wiedzą
Poniżej znajdziesz nasze ostatnie artykuły na temat BaseLinkera
Paragony? Faktury? Jak najlepiej to zautomatyzować, aby o tym nie myśleć?
Planujesz wkrótce ruszyć ze swoim sklepem internetowym? Zastanawiasz się, jak rozwiązać kwestię rozliczeń i dokumentów sprzedażowych? Odpowiedź brzmi: automatyzacja.
Jak całkowicie zrezygnować z papierowych faktur i paragonów w e-commerce na rzecz e-faktur?
Masz dość ciągle rosnącej sterty dokumentów sprzedażowych? Wystawianie faktur i paragonów zabiera Ci zbyt wiele czasu? Chcesz w końcu jakoś przyspieszyć...
Co to jest BaseLinker i do czego służy?
BaseLinker to oprogramowanie służące do kompleksowej obsługi zamówień pochodzących z dowolnego kanału sprzedaży. System ten integruje się z kanałami takimi jak np. Amazon, Allegro, Shopee, sklepy internetowe (Shoper, PrestaShop, Magento, WooCommerce, itd.). BL pobiera automatycznie wszystkie zamówienia, dzięki czemu możemy nimi zarządzać w jednym miejscu. Ustalamy przepływ zamówień zgodny z przyjętym procesem pracy. W tym celu wykorzystujemy statusy, które określają aktualny stan zamówienia. Dzięki automatycznym akcjom możemy uprościć sobie pracę. Przykładowo, gdy zamówienie osiągnie status “Do wysłania” możemy automatycznie wygenerować odpowiednią etykietę nadawczą do Paczkomatu lub do innej formy wysyłki, którą wybrał kupujący.
Ponadto BL posiada funkcje ułatwiające prace osób zbierających towar i pakujących zamówienia (funkcje “asystentów”). Na poniższym filmie można zobaczyć, jak wygląda przykładowa automatyzacja. Dzięki wdrożeniu i połączeniu z BL prostego skanera kodów możemy szybko odhaczyć wszystkie produkty, które powinny znaleźć się w zamówieniu i wygenerować etykietę. W kilka sekund wykonujemy czynności, które zwykle zabierają więcej czasu (generowanie etykiety lub dokumentu sprzedażowego). System nie pozwoli nam zamknąć zamówienia dopóki nie “odpikamy” wszystkich produktów, które mają się w nim znaleźć. Jak łatwo się domyślić, liczba pomyłek spada w okolice zera, co oszczędza czas obsługi klienta i zespołu pakującego. To są oszczędności, które przekładają się na konkretne pieniądze.