Czy warto korzystać z AI przy copywritingu?
(oraz dlaczego odpowiedź brzmi: niekoniecznie)
Odpowiedź jest prosta: bo robią to już prawie wszyscy. Chcesz być jak wszyscy, czy wolisz wyróżnić swoją markę? Pytanie retoryczne, prawda? Dziel się swoją wiedzą na blogu. Ale rób to w sposób przystępny, ciekawy i… wyjątkowy. Pamiętaj, że copywriting to nie tylko mechaniczne klepanie tekstów. Ważne są tu elementy marketingu, który pozwoli Ci zbudować rozpoznawalną markę. Poprzez teksty na swojej stronie internetowej prezentujesz się również jako specjalista. Pokazujesz klientom swoją ludzką twarz. W ten sposób nawiązujesz relacje, tak ważne w każdym biznesie.
„To co zrobić, by mieć dobre teksty na stronę? Muszę wydłużyć dobę, aby naprodukować wystarczająco artykułów bądź przygotować opisy produktów? Pisanie tekstów reklamowych, marketing i dodatkowa praca zdalna po godzinach to nie moja bajka!” – być może właśnie to przemknęło Ci przez myśl. Bez obaw. Nikt nie wymaga od Ciebie zostania copywriterem. Zleć tworzenie treści osobom, znającym się na content marketingu.
Coraz więcej tekstów, „wyplutych” przez sztuczną inteligencję, wychodzi na światło dzienne. Jednak takie materiały są często pozbawione tego, co może realnie zachęcić potencjalnego klienta – EMOCJI. A to właśnie do nich trzeba się odwoływać, by tekst miał ludzki wydźwięk. To emocje często są przesądzające, jeśli chodzi o decyzje zakupowe. To jeszcze Cię nie przekonuje? Zatem…
Zobacz, dlaczego opłaca się zlecić pisanie tekstów!
Większość informacji i danych da się znaleźć w Google. Jednak umiejętność pisania na dany temat z polotem, by zaciekawić czytelnika, to cecha ludzka. Dobry copywriter:
- przygotuje bezbłędne, merytoryczne i oryginalne treści,
- napisze teksty reklamowe, artykuły na blog lub opisy produktowe z uwzględnieniem zasad SEO copywritingu,
- zastosuje język korzyści, oddziałujący na emocje czytelnika,
- sprawnie dostarczy Ci content, który pomoże w pozycjonowaniu witryny,
- jest wyspecjalizowany w określonych obszarach wiedzy i bierze te zlecenia, do których ma bazę merytoryczną.
Szukasz kogoś, kto będzie pisać dla Ciebie posty na firmowym Facebooku? Potrzebujesz autora ofert sprzedażowych? Skorzystaj z usług agencji copywritingu w Yasecure. Sprawdź nas!
Treści, pisane przez doświadczonych copywriterów
Zadaniem copywritera jest wspomóc Twój biznes. Poszukujesz kogoś, kto zajmuje się copywritingiem, a w trakcie pracy nie korzysta z generatorów treści? Dobrze trafiłeś.
Oferujemy unikalne, wartościowe i personalizowane teksty do mediów społecznościowych, na blogi i dla sklepów internetowych. Takie, które spodobają się nie tylko robotom Google (copywriting SEO), ale i Twoim klientom czy odbiorcom. Brzmi sztampowo? SEO copywriting to nie do końca to, czego potrzebujesz?
Nasz copywriting jest inny. Czasem zabawny i żartobliwy. Kiedy indziej – poważnie, acz klarownie przedstawiający dany temat. Zadaniem copywritera, który tworzy teksty, jest dopasowanie stylu do Twoich potrzeb!
Wymagana znajomość języka angielskiego? Da się załatwić. Oczekujesz rymowanych haseł reklamowych? Proszę bardzo. Ma być pod SEO, ale też z jajem? OK. Chętnie podejmiemy się takiego zlecenia.
Content marketing szyty na miarę
Wiemy, jak działa marketing treści w internecie. Chcesz mieć zabawne, viralowe treści, którymi Twoi czytelnicy będą sami się dzielić na Facebooku, Wykopie czy w innych social mediach? A może potrzebujesz:
- tekstów na strony internetowe/bloga w formie antyporad,
- nieoczywistych ofert sprzedażowych (np. kierowanych do klienta 18+),
- wypełnienia bloga eksperckimi materiałami,
- sezonowych haseł reklamowych?
Żaden problem. Współpracując z dobrym copywriterem, osiągniesz swoje cele biznesowe szybciej i łatwiej. Od czego zacząć? Od określonego działania: skorzystaj z naszej oferty! Skontaktuj się z nami i sprawdź, co możemy dla Ciebie napisać.