Pozycjonowanie w Google odbywa się w trzech możliwych wariantach.

Poniżej przedstawiamy szczegóły:

 

Wariant nr 1: Pozycjonowanie w rozliczaniu tylko za efekty

Dla kogo? Strony internetowe z mało konkurencyjnymi słowami kluczowymi.

  • Stała liczba słów kluczowych (minimum 5)
  • Umowa długoterminowa (12 lub 24 miesiące)
  • Kwota rozliczenia zależy od osiągniętych pozycji w danym miesiącu.

Umów konsultacje Kupuję

 

 

Wariant nr 2: Pozycjonowanie w rozliczaniu ryczałtowym (stała miesięczna opłata)

Dla kogo? Sklepy internetowe. Strony internetowe z trudnymi słowami kluczowymi lub z małą liczbą słów kluczowych.

  • Dowolna liczba słów kluczowych. Słowa można zmieniać w dowolnym momencie.
  • Umowa na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
  • Stała kwota rozliczenia. Comiesięczny raport z wykonanych działań.

Umów konsultacje Kupuję

 

 

 

Wariant nr 3: Pozycjonowanie w rozliczaniu łączonym: efekty + ryczałt

Dla kogo? Małe sklepy internetowe. Strony internetowe z dużą liczbą słów kluczowych różnego poziomu trudności.

  • Część słów kluczowych stała.
  • Część słów kluczowych możliwa do zmiany w dowolnym momencie.
  • Umowa na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
  • Kwota rozliczenia zawiera stały ryczałt oraz kwotę zależną od osiągniętych pozycji.
  • Comiesięczny raport z wykonanych działań.

Umów konsultacje Kupuję

 

 

 

Każdy wariant zawiera:

  • Audyt SEO pozycjonowanej strony lub sklepu.
  • Bieżące optymalizacje kodu i treści na stronie.
  • Konsultacje SEO.
  • Konsultacje z zakresu marketingu internetowego.